Tuesday, March 8, 2011

All about 10 & 17!

ok la....... arini nak bercerita pasal nombor........ ade org percaya yg nombor ade kaitannya dengan tuah kita. Ye ke???? Hahaha jgn salah paham ye sebenarnya saya nak share je tentang dua nombor ni ( 10 & 17) yg kebetulan banyak kaitannya dgn hidup saya. Kenapa????? Ini lah sebab2nya

10 feb - hari lahir saya
17 july - hari lahir suami tercinta
10 mac - saya nikah
17 Dec - Auni dilahirkan
10 oct - A'isy dilahirkan

So, dua nombor ni mmg banyak kaitannya dengan saya......cuba tgk tu peristiwa2 yg tercatat pada tarikh yg melibatkan nombor tu semuanya peristiwa2 yang penting bagi saya...... kalau susun da jadi 1017. Ha.... jgn ade yg beli lak nombor ni kat kedai nombor ekor sudah lah ye.....BERJUDI ADALAH HARAM BAGI UMAT ISLAM! Ingat tu.

No comments: