Friday, July 1, 2011

5 Perkara Yang Buat Saya Rasa Gembira

Hello sume, hari ni nak bersantai aje. N3 pun santai2 jer...... tak melibatkan emosi secara serius. Sebenarnya dah lama nak tulis pasal perkara2 yg membuatkan saya gembira ni tapi asyik tertunda jer. So hari ni saya nak share kat sini.... saya rasa semua orang pun patut tulis benda ni sbb bila kita mengenangkan benda2 yang baik secara tak langsung mood kita akan bertukar menjadi baik.

Banyak benda yang boleh buat saya happy tapi yang saya paling suka dan selalu saya alami ialah:-

1) Bila tengok suami dan anak2 makan makanan yang saya masak.

2) Bila terjaga tengah malam tengok suami dan anak2 tido lena.

3) Bila telefon mak dan abah..... dapat dengar suara diorang cakap .....hello ( sbb tu saya telefon emak saya hari2 .....)

4) Bila dengar gelak tawa anak2 saya ( sbb tu setiap hari saya spend at least 1 hour bergurau dengan anak2 saya)

5) Bila suami nak pergi keje saya salam tangan dia dan dia cium pipi saya.

No comments: